Уважаеми колеги! Благодарим ви за желанието за съвместна дейност с нашата компания! На тази страница можете да се запознаете с всички стъпки за започване на сътрудничество с Ambotis Holidays Bulgaria.
1. Регистрация на туристическа агенция
Моля да направите регистрация на www.ambotis.bg в раздела "Личен акаунт"/"Регистрация на агенции".
Данните се въвеждат автоматично от системата в текста на договора, така че е необходимо да спазвате правилата за правопис и да следвате примерите за попълване на формуляра.
2. Възстановяване на парола
Ако вашето потребителско име или парола е загубено или забравено, е възможно да ги възстановите в „Личен акаунт“/„ЗАБРАВЕНА ПАРОЛА“. Необходимо е да посочите потребителското име или имейл адреса, предоставени по време на регистрацията. В други случаи можете да се свържете с отдела за работа с агенции по телефона. +35929807888 или на e-mail info@ambotis.bg
3. Проверка на статуса на заявка/резервация
След като направите резервация, можете да проверите състоянието на резервацията в "Личен акаунт"/"Статус на резервация". За да направите това, попълнете полето "Номер на заявка". След това ще видите цялата информация за резервацията в "Статус на резервация". Ако има "плащане" - означава, че резервацията е потвърдена и следва “Статус на плащане”, “Срок за плащане” и подробности за резервацията.